Kako povečati prodajo s prenovo spletne strani
Glavni cilj spletne strani je ponavadi pridobivanje strank ali povpraševanj in utrjevanje blagovne znamke, zato je pomembno, da ima podjetje dobro, reprezentativno spletno stran, ki učinkovito izpolnjuje poslovne cilje podjetja.
Žal pa večina podjetij še vedno vidi prenovo (ali izdelavo) spletne strani kot strošek in ne kot investicijo. Vbistvu investicija v spletno strani ni nič drugačna kot investicija v kak drug finančni inštrument, npr: delnice ali nepremičnine. Pretehtati je potrebno višino sredstev potrebnih za investicijo in dobiček, ki ga bo investicija prinesla.
Na tem področju pa spletne strani še posebej blestijo, saj so brez dvoma najbolj profitabilna (legalna) investicija, ki jo lahko naredite. Prav tako, je spletna stran zelo varna investicija, saj vam bo prinašala nove stranke in dobiček še več let. Poleg tega se večina dobro narejenih spletnih strani poplača že v nekaj mesecih po izdelavi.
Torej na kaj je potrbno paziti pri prenovi spletne strani?
1. Ohranitev položajev na iskalnikih (Google-u)
Ključ za povečanje prodaje s prenovo spletne strani je, da ne izgubite vsega za kar ste več let garali. Večina podjetij investira v SEO in zato je potrebna še posebna pazljivost pri prenovi tistih strani, ki se dobro uvrščajo na iskalnikih. Če se izognete padcu na iskalnikih po prenovi spletne strani, ste že opravili najtežji del naloge.
Padcu na iskalnikih se lahko najlažje izognete tako, da za prenovo najamete ponudnika, ki ima s tem veliko izkušenj in vam bo lahko svetoval kako se izgotniti vsem skritim pastem.
2. Izboljšanje položajev spletne strani na iskalnikih (SEO)
Ob prenovi se splača nameniti pozornost vsem SEO pomanjkljivostim, ki se jih do sedaj niste imeli časa lotiti oz. jih zaradi tehničnih posebnosti platforme na kateri je bila spletna stran izdelana ni bilo mogoče enostavno odpraviti. Sedaj ni povsem nobenega razloga, da se tega ne lotite in poskrbite, da so vse strani pravilno optimizirane.
Ob prenovi spletne strani se splača posebno pozornost nameniti tudi vsebinam, jih posodobiti, urediti in poskrbeti, da so napisane v slogu, ki ga iskalniki obužujejo. To vam bo omogočilo napredovanje na iskalnih, saj je eden od faktorjev uvrščanja strani tudi datum zadnje posodobitve, saj imajo iskalniki radi sveže in relevantne vsebine.
3. Integracija socialnih omrežij v spletno stran
Socialna omrežja so danes ključen vir obiskovalcev spletnih strani, zato je potrebno na novi spletni strani zagotoviti dobro integracijo z njimi. Od “social share” gumbov do omogočanja hitrega in enostavnega komentiranja s Facebook profilom, integracija socialnih omrežij v vašo novo spletno stran, se vam bo zagotovo močno obrestovalo.
Prav tako današnji potrošniki preferirajo ponudnike s katerimi lahko enostavno in hitro komunicirajo preko socialnih omrežij in klepetalnikov. Več kot polovica potrošnikov take načine komunikacije celo preferira pred klasičnimi načini kot so e-pošta in telefon. Glaven podatek pa kaže na to, da se bo 75% potrošnikov bolj verjetno odločilo za nakup pri ponudniku, ki se odzove na njihova sporočila preko socialnih omrežij. Zanemarjanje socialnih omrežij danes enostavno ni več možno.
4. Otvoritev nove spletne strani
Otvoritev nove strani podjetja je pomemben dogodek in priložnost, ki jo velika večina podjetij izpusti iz rok. To je čas, ko lahko vsem vašim poslovnim in privatnim kontaktom pošljete povabilo, da si pridejo ogledati vašo novo spletno stran in povezavo do vaše spletne strani delijo na socialnih omrežjih.
Ob otvoritvi nove spletne strani lahko na spletni strani promovirate posebne ugodnosti, ki so strankam na voljo samo za kratko obdobje po otvoritvi. O otvoritvenih akcijah in popustih se lahko razpišete tudi na socialnih medijih in tako pridobite nove obiskovalce na vašo spletno stran.
Če ste spletno stran popolnoma prenovili je o pametno obvestiti tudi medije in novičarske spletne portale in s pomočjo PR-a pridobiti veliko število obiskovalcev nove spletne strani in povratnih povezav na vašo novo spletno stran, kar bo še dodatno utrdilo vaše položaje na Google-u.
5. Izboljšanje strukture spletne strani in navigacije
Dostikrat je na obstoječi spletni strani precej zahtevno spremeniti strukturo strani in navigacijo, ne da bi se lotili konkretnejše prenove. Zato je prenova spletne strani odlična priložnost, da naredite vsebine še bolj enostavno dostopne, navigacijo po spletni strani pa še bolj pregledno. S tem obiskovalcem olajšate iskanje potrebnih informacij, kar bo povečlo učinkovitost celotne spletne strani in zmanjšalo število ljudi, ki vašo spletno stran zapustijo.
6. Dodajanje marketinških elmentov
Prodajno učinkovitost vaše nove spletne strani lahko še dodatno izboljšate tako, da jo opremite z marketinškimi elementi za nabiranje e-poštnih naslovov vaših obiskovalcev (lead generation). Na spletno stran lahko umestite t.i. exit popup-e, ki se aktivirajo, ko obiskovalec želi zapustiti vašo spletno stran in mu ponudijo neko ugodnost v zameno za njegov e-poštni naslov.
Tako začnete pridobivati e-poštne naslove ljudi, ki jih zanimajo vaši izdelki in storitve in jih nato vključite v e-poštno kampanjo ter jih tako informirate o dodatnih prednostih vaših izdelkov/storitev in jih tako spremenite v svoje stranke.
Related Posts
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/netcig01/domains/optera.si/public_html/wp-content/themes/jevelin/single.php on line 152