Lead Nurturing

Dejstvo je da večina podjetij izgubi veliko posla, ker ne znajo leadov spremeniti v stranke. Če ste v začetni fazi že uspešno pridobili kontakte potencialnih strank (leadov), je ključnega pomena, da jih hitro in uspešno spremenite v stranke. Za uspešno konvertiranje leadov v stranke pa je potrebno razumeti v kateri fazi nakupnega procesa se trenutno nahajajo. Pričnite tudi vi pričnete uporabljati sistem, ki je konkurenčen tistim, ki jih uporabljajo največje svetovne korporacije in je cenovno dostopen.

 

Najprej so vaši leadi v fazi zbiranja informacij na podlagi katerih bodo lahko opravili preudaren nakup. Pomagajte jih informirati in pridobili boste zadovoljne stranke. Redno in zanesljivo informiranje danes najlažje dosežemo z email marketingom, zato je dovršen sistem avtomatizacije email marketinga zelo pomemben. Preko emaila lahko vašim leadom redno posredujte koristne informacije preko avtomatiziranih email kampanj in postali bodo vaše zveste stranke.

lead-nurturing

Optera omogoča enostavno kreiranje avtomatičnih kampanj, ki začnejo pošiljati določeno serijo emailov vsem novo pridobljenim leadom. Tako enkrat pripravite marketinške vsebine, nastavite emaile in veste, da bodo vsi novo pridobljeni leadi avtomatično prejemali vsebine, ki ste jih pripravili. Tako ni potrebno vsakega emaila novim leadom pošiljati ročno, prav tako pa pridobite vpogled v statisko odprtih emailov, leadi pa začnejo nabirati točke za svoja dejanja – npr: vsak ki odpre vaš email dobi 5 točk, vsak ki klikne na povezavo v emailu in obišče vašo spletno stran dobit 10 točk, itd. Email marketing je tako najbolj učinkovitih načinov spletnega marketinga saj lahko z njim popolnoma avtomatizirano dosežete široko skupino potencialnih strank.

 

Ko pripravite vsebine za vašo email kampanjo in nastavite urnik pošiljanja email sporočil bodo vsi vaši leadi začeli prejemati spročila v določenem zaporedju, vam pa se boste posvetili bolj pomembnim zadevam in vam ne bo potrebno več skrbeti za pošiljanje posameznih emailov.

 

Optera tudi stalno spremlja vso statistiko, prejetih in odprtih emailov ter št. klikov na povezave v vaših sporočilih. Prav tako se beleži tudi statistika klikov na vaši spletni strani, tako da lahko v vsakem trenutnku preverite kaj si je posamezen lead ogledoval na vaši spletni strani.

 

Za posamezna dejanja lahko tudi določite točkovanje (lead scoring) in leadi, ki bodo opravili določena dejanja bodo pričeli zbirati točke. To je ključnega pomena za uspešne kampanje, saj vam omogoča razlikovanje med zagretimi leadi, ki so pripravljeni izvršiti nakup in pri tistimi, ki za to še niso pripravljeni. Tiste leade, ki pridobijo določeno število točk lahko naprimer avtomatično prestavite v drugo kampanjo ali pa predate direktno CRM programu, kjer jih nato pokliče prodajno osebje.