Lead Generation

Marketinški oddelki v podjetjih namenijo veliko časa in sredstev pripravi novih marketinških kampanj s ciljem pridobiti nove kontakte in potencialne stranke. Vsi se zavedamo, da je stalen dotok novih kontaktov in interesentov (leadov) ključnega pomena za uspešno podjetje, vendar je priprava in vodenje visoko učinkovite kampanje precej zahtevno opravilo. Sedaj lahko tudi vi pričnete uporabljati sistem, ki je konkurenčen tistim, ki jih uporabljajo največje svetovne korporacije in je cenovno dostopen.

 

Lead Generation označuje pridobivanje novih leadov – kontaktov potencialnih strank. Vsaka lead generation strategija pa se bo močno upirala na vašo spletno stran, zato je zelo pomembno, da spletno stran za to posebno prilagodite in optimizirate. Generiranje novih leadov (kontaktov) se prične po tem, ko ste določeno število obiskovalcev že pritegnili k obisku vaše spletne strani, sedaj pa morate od njih čim bolj učinkovito zajeti njihove kontaktne podatke.

lead-generation

Če želite, da bo vaša kampanja učinkovita in bo potekala kar se da avtomatično je potrebno na vašo spletno stran gledati kot na del obširnejšega procesa. V prvi fazi ste preko oglasov, content marketinga ali socialnih omrežij, pritegnili pozornost obiskovalcev, da so obiskali vašo spletno stran, v drugi fazi je potrebno od njih zajeti njihove podatke (lead generation). V tretji fazi je potrebno leade kontaktirati in negovati odnose  z njimi ter jih informirati in dodatno predstaviti prednosti in ugodnosti vašega produkta ali storitve. Nato jih v naslednji fazi lahko spremenite v stranke in jih v zadnjem koraku vnesete v CRM program.
Ker tretja in četrta faza danes večinoma potekata preko email marketinga je potrebno, da vaša spletna stran ni izolirana temveč integrirana v ostale procese. Tako lahko omogočite nemoten pretok podatkov med vašo spletno stranjo, marketing programom in na koncu CRM sistemom. Samo tako je možno proces avtomatizirati, odstraniti ovire kot so ročno vnašanje in prepisovanje kontaktov med različnimi programi in učinkovito opravljati s kupci v vsaki fazi njihovega nakupnega cikla.

 

Pri uspešnih kampanjah je potrebno vsak element preveriti in testirati, da se zagotovi maksimalna učinkovitost. Če zaradi položaja okna s pozivom k akciji (call to action/CTA) izgubljate 20% ljudi, ki bi sicer postali vaši leadi to negativno vplivalo na vaše prodajne dosežke. V ta namen ima Optera integrirana orodja za enostavno izvajanje A/B testov s katerimi je možno hitro ugotoviti optimalno postavitev in zasnovo spletne strani. Prav tako lahko v nekaj klikih nastavite tudi A/B testiranje email sporočil in tako izboljšujete število odprtih sporočil, klikov na povezave (click through rate) in v končni fazi bistveno izboljšate učinkovitost kampanje.

 

Opustite ugibanje in zaupajte strokovnjakom, da bo vaša spletna stran optimalno zasnovana in optimizirana za prodajo in pridobivanje leadov (conversion optimization). Vašo spletno stran bomo zasnovali v skladu z zadnjimi trendi in najboljšimi praksami, nato pa vsak element testirali in tako zagotovili, da je resnično maksimalno efektiven.

 

Optimizacija pristajalnih strani je izjemnega pomena, saj večina vaših obiskovalcev ne pristane na vaši domači strani temveč pristanejo na eni izmed podstrani, glede na rezultate iskanja za njihov termin. To pomeni, da je bolj pomembno zagotoviti pravilno zasnovo podstrani, kot pa domače strani.