Kontakt:

Tel: 040 506 953
Email: ziga@optera.si

Kako v 14 dneh pridobiti več kot 1300 prijav na email novice?

V prejšnjem prispevku sem pisal kako pridobiti nove stranke brez pošiljanja SPAM-a. Tokrat pa bom na našem primeru prikazal kako si lahko v roku 14 dni zgradite bazo prek 1300 legitimnih email naslovov ljudi, ki jih vaši izdelki ali storitve tudi dejansko zanimajo.

Prav vsako podjetje, veliko ali majhno, bo imelo veliko koristi od pisanja bloga. Blog je način kako se s potencialnimi strankami povezati na drugem nivoju, kjer ni prodajnega pritiska. Poleg tega deluje dober blog kot dodatna referenca, ki utrdi vaš ugled in blagovno znamko, pa tudi na iskalnikih se prispevki z blogov dobro rangirajo.

Ko se podjetje odloči in začen redno pisati blog, je potrebno na blogu vzpostaviti način za pridobivanje kontaktnih podatkov bralcev. To je lahko v obliki popup okna, ki bralce nagovarja k prijavi na novice, lahko je okence v stranskem (sidebar) meniju, okno je lahko tudi na koncu objave, ipd. Lahko se odločite tudi za vse tri variante ali kombinacijo omenjenih možnosti.

Najpomembneje pri pisanju bloga in promoviranju prijav na novice pa je vrednost ali korist, ki jo bralec ima od tega, da se prijavi na vaše novice. Večina podjetij obljublja ugodnosti v obliki popustov, kar je čisti cliche. Pri enem našem projektu smo v akciji pridobivanja email naslovov bralcem ponudili brezplačno e-knjigo, če se prijavijo na prejemanje novic.

Akcijo smo brezplačno promovirali na Facebooku, kjer je bila ljudem zelo všeč in je dobila veliko delitev in všečkov, s tem pa dosegla tako širok krog ljudi, da smo v roku dveh tednov zgradili bazo prek 1300 email naslvov. Vsa promocija je bila brezplačna, za oglase nismo porabili niti centa.

Za promocijo knjige smo nastavili posebno pristajalno stran, kamor smo usmerjali obiskovalce s socialnih omrežij. Pristajalne strani so odlično orodje tako za pridobivanje novih strank kot naročnikov na e-novice. Glavna prednost uspešnih pristajalnih strani je visoka koncentracija informacij,  brez nepotrebne vsebine, ki zmoti bralca. Vsaka pristajalna stran ima samo en namen. Poleg tega pa dobre platforme za izdelavo pristajalnih strani podpirajo enostavno izdelavo A/B testov, s katerimi je možno hitro identificirati najboljšo verzijo pristajalne strani. Optera omogoča enostavno izdelavo pristajalnih strani in A/B testiraja.

Koliko bi bila vam vredna baza 1300 naročnikov, ki jih zanimajo vaši izdelki ali storitve? Bi lahko na taki bazi začeli graditi nadaljne marketinške aktivnosti? Seveda je možno tako akcijo ponoviti, z drugo nagrado za naročnike seveda, v kolikor pa želite biti kar najbolj uspešni pa je potrebno stalno ustvarjati novo vrednost za vaše bralce in potencialne stranke. Samo tako bo vaša baza rastla s primernim tempom.

Pričnite tudi vi graditi svojo bazo legitimnih naročnikov.

Žiga Kuhar

Žiga se že 10 let ukvarja za digitalnim marketingom in je specialist za viralne kampanje in "gverilski" marketing. Je ustanovitelj Optere, aplikacije za avtomatizacijo marketinga. Optera je izredno učinkovita marketinška aplikacija, ki vam s pomočjo umetne inteligence pomaga pridobiti nove stranke in povečati prodajo v vašem podjetju. Kontakt: ziga@optera.si

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website