Home

Se še spomnite "ice bucket" izziva? Pred nekaj leti je bilo na spletu polno objav v katerih so se ljudje polivali z ledeno mrzlo vodo in tako zbirali denar za dobrodelne namene. Definitivno gre za odličen primer viralne vsebine, ki se je širila izjemno hitro in dosegla praktično vse uporabnike spleta. Vsebina, ki postane viralna je ponavadi zelo prepoznavna, pridobi veliko ogledov, Like-ov in komentarjev. Doseže ogromno število gledalcev ne, da bi avtor objave objavo še naprej promoviral ali oglaševal. Nekako dobi krila in "uide izpod nadzora." Torej kako lahko podjetja uporabijo viralne vsebine za promocijo svojih izdelkov ali storitev?

Growth hacking

S strani tujih startupov imamo na voljo kar nekaj primerov dobre prakse. Harry's je startup, ki se je spopadel z močno konkurenco s strani velikanov kot je Gillette. Z viralno kampanjo so pred pričetkom poslovanja pridobili več kot 100,000 e-poštnih naslovov ljudi, ki so se zanimali za njihove izdelke. Dropbox je nagradil uporabnike, ki so priporočili nove uporabnike, PayPal pa je plačeval uporabnikov, da so priporočali nove uporabnike in dosegel rast 7-10% dnevno. Torej kako lahko v roku enega tedna podvojite obiskanost vaše spletne strani in močno povečate prodajo? Potrebujete tri ključne elemente: 1. Magnet 2. Priporočilni sistem 3. Atraktivno nagrado Zakaj potrebujete te elemente? Najprej morate pritegniti pozornost ljudi in jih pripeljati na svojo spletno stran. Za to uporabite magnet. Magnet je lahko e-knjiga, brezplačen tečaj ali druga brezplačna storitev, vglavnem nekaj kar pritegne pozornost ljudi na socialnih omrežjih in jih pripelje na vašo spletno stran. Magnet je načeloma brezplačen, dobijo pa ga samo tiste osebe, ki vam v zameno zanj zaupajo svoj e-poštni naslov. Tako si hitro zgradite bazo interesentov, ki jih lahko nato vključite v email marketing kampanje in jih uporabite za izdelavo oglaševalskih ciljnih skupin. Po tem, ko vam zaupajo svoj email naslov so preusmerjeni na novo stran, kjer jim ponudite nagrado, če vam v zameno priporočijo nove obiskovalce, uporabnike ali stranke. Na tej strani je obiskovalcem potrebno omogočiti enostaven način priporočanja vaše spletne strani preko socialnih omrežij. Tako boste dosegli veliko delitev vaših vsebin preko socialnih omrežij in pridobili veliko obiskovalcev. Zato ponavadi poskrbi aplikacija oz. priporočilni sistem, ki ga uporabljate. Koliko delitev in priporočil boste prejeli je zelo odvisno od vaše panoge in nagrade, ki jo obljubite tistim, ki bodo dosegli željeno število priporočil. Bolj atraktivna kot je nagrada več bo zanimanja.