A/B testiranje

V začetnih fazah načrtovnaja marketinških kampanj izhajamo iz nekaj nepreverjenih hipotez. Predvidevamo, da bo našim potencialnim strankam všeč naš marketinški email, vendar v to ne moremo biti prepričani. Prav tako, nismo prepričani kaj predstavlja pristajalno stran (landing page), ki bo prodajno najbolj učinkovita. Na podlagi izkušenj lahko to predpostavljamo, vendar je za uspeh ključno, da svoje hipoteze najprej preverimo.

 

Najbolj učinkovit prodajni email lahko odkrijemo tako, da tekom kampanje pošljemo več prodajnih emailov in testiramo kateri izmed njih bo najbolj učinkovit. Nato pa kampanjo nadaljujemo z njim, ki ga po želji še naprej tesitramo.

 

Za potrebe testiranja učinkovitosti marketinških materialov se je v zadnjih letih izkazalo najbolj učinkovito A/B testiranje (split testing). Optera ima to že v svojih osnovnih funkcijah, kar uporabnikom omogoča izvedbo A/B testiranja na zelo enostaven način, že v nekaj klikih.

 

V primeru pristajalnih strani pa je postopek prav tako enostaven, saj lahko novo verzijo pristajalne strani prav tako ustvarite v nekaj klikih.